NobelPro Line ™

Olağanüstü ve en kapsamlı tedavi yelpazemiz ve eğitimimizle uzmanlaşın. En zorlu vakaları tedavi edin. Daha fazla hastanın yaşamını dönüştürün.

All-on-4® tedavi konseptindeki becerilerinizi bir üst seviyeye taşıyın

NobelPro Line, All-on-4® tedavi konseptiyle en zorlu vakaları ele alır. NobelPro Line ™ onaylı nitelikli profesyonellerden oluşan küresel topluluğa katılın.

Ürünler

Tedavi seçeneklerinizi orta ve şiddetli kemik rezorbsiyonu vakaları için çeşitlendirin; NobelParallel ve NobelSpeedy'den NobelZygoma implantlarına, NobelProcera implant köprülerine, barlarına ve eksiksiz Multi-unit Abutment ürün yelpazesinden seçiminizi yapın.

Eğitim

Profesyonel ihtiyaçlarınız için özel olarak hazırlanmış eğitimlerle dişsiz vakalarda yeteneklerinizi artırın. Üç aşamalı programımız sayesinde, ilk zor vakalarınıza hazırlanmak için güven, destek ve beceri kazanın.

Mentorluk

NobelPro Line programı boyunca, özel bir mentor ilerlemenizi destekleyecek ve karşılaşabileceğiniz vakalara rehberlik edecektir. Ayrıca mentorunuzun uygulamalarını yerinde görüp öğrenme fırsatını elde edeceksiniz.

Hastalarınız için uygun olanı seçin

Yaygın olandan şiddetli rezorbsiyon vakalarından, zorlu dişsiz ve dişsiz olma riski taşıyan vakalara kadar NobelPro Line tedavi konseptini kullanabilirsiniz. NobelPro Line, All-on-4® tedavi konseptini kullanan ileri düzey kullanıcıları için mevcut ürünlerin ve eğitimin bir seçkisidir. En zor vakalarda bile ustalaşmanıza yardımcı olmak için NobelSpeedy, NobelParallel CC ve NobelZygoma implantları, NobelProcera barları ve çok sayıda Multi-unit Abutment ve aksesuar seçeneklerinden birini seçin.

Primer stabiliteyi en üst düzeye çıkarın

NobelSpeedy ve NobelZygoma implantları primer stabiliteyi en üst düzeye çıkarmak ve immediyat yükleme protokollerini desteklemek için tasarlanmıştır.

Bağlantı aralığı

Daha fazla tedavi seçeneği için bir dizi iç ve dış bağlantıdan yararlanın.

Geniş bileşenler yelpazesi

Çok çeşitli implantlar, abutmentlar, gereçler ve laboratuvar bileşenleri arasından seçim yapın.

İki yönlü ankraj için özel apeks

NobelSpeedy ve NobelZygoma, az hazırlıkla bikortikal ankraj yapılmasına izin veren özel bir apeks ile tasarlanmıştır.

NobelZygoma - Maksiller kemikte ağır rezorbsiyon için implant

Elmacık kemiğe ankraj yapılan implant NobelZygoma'yı keşfedin. Protetik çok yönlülüğü de sunan graftsız tedavi ile İmmediyat yükleme protokolü için ideal implant sistemidir. Bu, artan iyileşme sürelerini dolayısıyla da hasta memnuniyeti önemli ölçüde kısaltır.

Tedaviyi kısaltın

Elmacık kemiğe ankraj yapılan NobelZygoma implantları ile kemik grefti prosedürlerinden kaçının.

Cerrahi ve protetik esnekliği kazanın

Tamamı dış bağlantılı altıgen 30 mm ila 52,5 mm arasında değişen uzunluklar ve düz boyunlu veya 45 ° açılı implant gövdesi tasarımından yararlanın.

İmmediyat işlevsellik için yüksek primer stabilite elde edin

Ameliyattan hemen sonra hastalara sabit bir geçici protez sağlayın. * Çoklu kortikal ankraj ve kanıtlanmış apikal tasarımı yüksek primer stabiliteye izin verir.

NobelSpeedy - Yumuşak kemikte bile yüksek primer stabilite elde edin

Hafifçe konik gövdesi ile NobelSpeedy, primer stabiliteyi en üst düzeye çıkarmak ve İmmediyat yükleme protokollerini desteklemek için tasarlanmıştır. Keskin apeks, greftlenmiş veya lokal olarak yoğun kemikten geçerek bikortikal ankraj sağlar.

Olağanüstü çok yönlülük

Tüm kemik tipleri ve yükleme protokolleri için dar çap ve kısa implantlar dahil eksiksiz implant çapları ve uzunlukları.

İnce kenar yumuşak dokusu için optimize edilmiştir

Dış altıgen bağlantı, 6 ila 12 abutment pozisyonuyla (abutmenta bağlı olarak) kurondan yive kısa bağlantı sağlar.

Yüksek primer stabilite

Hafif konik gövde ve konik apeks nedeniyle yumuşak kemikte yüksek primer stabilite ve bikortikal ankraj sağlar.

Belgelenmiş implant

Dişsiz hastalarda All-on-4® tedavi konsepti için orijinal ve detaylı belgelenmiş implant.

NobelZygoma 45 ° ile % 100 başarı oranı.

Kısa tedavi süresi ve düşük komplikasyon oranları.

Zigomatik implantlarla % 98,2 uzun süreli sağkalım oranı.

"NobelPro Line, daha deneyimli profesyonellerin daha karmaşık vakaları tedavi etmesine izin veren bir ürün ve eğitim grubudur. Örneğin, yumuşak kemik, aşırı yumuşak kemik, azalmış kemik yüksekliği, azaltılmış kemik kalınlığı ve çoğu implantın izin vermediği diğer durumlar. NobelPro Line bugün piyasadaki en kapsamlı ürün yelpazesi. "

Prof. Paulo Malo, Portekiz